Monday, August 3, 2015

Digimon dan AP

Hello all.. Lamanya tak buka blog AP ni.. Rasanya kalau makanan, blog ni dah lama basi kot. Kahkahkah. Dek kesibukan kehidupan dan tuntutan kerja AP jarang la dapat bukak blog ni. Harap lepas ni sibuk akan berkurangan. Sekian mukadimah. Hehehe.

So, Digimon. Pernah tak korang dengar pasal Digimon? Haa.. Digimon ni sebenarnya singkatan daripada, Digital Monster. Dulu anime Digimon ni pernah tayang dekat NTV7. Digimon Adventure namanya. Untuk yang tak tahu, dekat bawah ni ada pic kanak-kanak terpilih dari anime tu.


Sumber: Google Image

Sebab anime ni la buat AP minat Digimon sampai sekarang. Dah umur 25tahun ni.. Hehehe.. Lengkap episod 1 - 54 ada dalam HD AP. Lain dari tu ada Season 2, 3. Yang lain tengah download.. Fufufu.

Ini list digimon mengikut faveret AP.

  • Digimon Adventure
  • Digimon Tamers
  • Digimon Adventure 02
  • Digimon Frontier
Satu lagi yang tak tahan pasal Digimon ni, BANDAI ada release toys berkaitan Digimon. Ada virtual pet, ada figure.. Huhu.. Nipis poket woo.. Bak kata kawan AP, BANDAI memang PANDAI.


Rakan blogger lain ada tgk anime ni tak? Next time AP akan share koleksi Digimon AP pulak. Kalau ada masa AP akan buat entry lagi padat pasal Digimon especially virtual pet dia. 


Cheers.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...